NEVZAT TARHAN İLE TECRÜBE ÜZERİNE SÖYLEŞİ





   













Üsküdar Üniversitesi Sağlık kültür ve Spor Direktörlüğü ile Bir Düşün Sosyal ve Siyaset kulübünün düzenlediği " TECRÜBE ÜZERİNE SÖYLEŞİ 2" etkinliğinin konuğu Üsküdar Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nevzat Tarhan oldu.



Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunması ile başlayan söyleşinin sunuculuğunu Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü öğrencisi Seda Seydioğlu yaptı. Söyleşinin moderatörlüğünü ise Bir Düşün Sosyal ve Siyaset kulübü Başkanı Emirhan Dursun üstlendi. 


Öğrenciler ile deneyimlerini paylaşan Tarhan, öğrencilere tavsiyelerde bulundu Tarhan, "Hayal kuralım ama hayalperest olmayalım" dedi.



       "Yerde Gazete Parçası Bulsam Okurum"

Hayatına etki eden kitaplara değinen Tarhan, kitap okumaya karşı çok meraklı olduğunu ifade etti. Tarhan, "Bizim ailede diş hekimi, doktor çok annem beynimi yıkamıştı kitap oku diye Merzifon Halk Kütüphanesine çok giderdik. Orada kitap okuma merakı oluştu, yerde gazete parçası bulsam okurum" şeklinde konuştu.


       "Rastgele iyilik yapmak insanın hayatına dokunur"

Öğrencilik yıllarında yaşadıklarını paylaşan Tarhan, Harp Okuluna geçme sürecinden bahsetti. Tarhan," Asker hastanesinde göz muayenesine gittim, gözümde gözlük vardı. Muayenedeki  tabip albay senin gözün bozuk, harp okuluna gitsen yardımcı sınıf olursun demişti. Ben de tabip albaya yardımcı sınıf istemiyorum tıbba girmek istiyorum dedim. Meğer okul komutanı tabip albayın arkadaşıymış benim yanımda komutana telefon etti. Zaten sınıfta ilk üçteydim oradan sınava girdim hiç tanımadığım bir insan bana hayatımın iyiliğini yapmıştı gençlere bunu tavsiye edebilirim. Rastgele iyilik yapmak insanın hayatına dokunur" dedi.



Söyleşi Hz. Mevlena' ya beslediği derin duygular sebebiyle Prof. Dr. Nevzat Tarhan'a NEY hediye edilerek bitirildi.


























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Salgını

RADYO RÖPORTAJI